Відповідно до наказу Державного центру зайнятості від 27.12.2019 з 01 січня 2020 року функціонує дієвий інструмент ефективної системи надання послуг роботодавцям - Інститут «Консультанта роботодавця».
Залучення роботодавців до співпраці, пошук та застосування сучасних підходів, спрощення комунікаційних зв’язків, натомість, збагачення змістовності комунікацій, - є стратегічним завданням Інституту «Консультант роботодавця». Адже, ефективна співпраця з роботодавцями є необхідним підґрунтям для успішного виконання гарантій держави щодо сприяння громадянам у працевлаштуванні.
Побудова довірливих стосунків з роботодавцем, обізнаність щодо його кадрових потреб, специфіки економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до його запиту; надання послуг на високопрофесійному рівні з залученням сучасних засобів комунікації – саме це функціональне навантаження має консультант роботодавця.
З метою задоволення потреб клієнтів в усіх центрах зайнятості/філіях запроваджено нову форму підбору кадрів на засадах рекрутингу. Це дозволяє переорієнтувати роботу на забезпечення якісного підбору персоналу під замовлення роботодавців з індивідуальним підходом до кожного замовлення, задоволення потреб клієнтів щодо зайнятості та професійного розвитку.
Засади функціонування Інституту «Консультант роботодавця»:
- Планування та стратегічне бачення. Робота на випередження, врахування особливостей сучасного ринку праці та планування оптимальних шляхів подальшої взаємодії. Робота з новоствореними підприємствами є запорукою розширення рамок сталої взаємодії з роботодавцями.
- Комплексність. Застосування різноманітних підходів до вирішення актуальних питань. Використання адресних засобів співпраці в залежності від особливостей функціонування підприємств.
- Системність. Планомірне та системне залучення роботодавців до активних програм сприяння зайнятості населення, охоплення інформаційно-роз’яснювальними заходами служби.
- Гнучкість підходів. Зроблено крок вперед в удосконаленні та застосуванні дистанційних засобів та форм співпраці. Це доводить, що не тільки живе спілкування з роботодавцем є умовою ефективності в роботі.
- Креативність. Застосування консультантами роботодавців елементів рекрутингу в роботі забезпечує надання адресних спеціалізованих та ефективних послуг з використанням сучасних електронних сервісів, дієво та результативно вирішує проблеми забезпечення кадрами роботодавців.
- Доцільність та своєчасність. Здійснена фундаментальна робота консультантів роботодавців в частині вжиття заходів щодо запобігання масовому вивільненню працівників та надання допомоги по частковому безробіттю.