Обмеження як інтелекту, так і адаптивних навичок.

Людина має обмежені когнітивні здібності.

Читання.

  • Забезпечення фотографіями, символами та діаграмами;
  • прочитайте письмову інформацію, що надається співробітником;
  • використовуйте Reading Pen для окремих слів;
  • інформація може надаватися у письмовій формі у разі потреби.

Писання.

  • Забезпечення допоміжними текстовими шаблонами для відповідей;
  • дозволити усну відповідь замість письмової;
  • використовуйте перевірку правопису на комп'ютері;
  • використовуйте трудового інструктора, або помічника на робочому місці для написання необхідної відповіді;
  • забезпечення вільного місця на бланках, що вимагатимуть письмової відповіді.

Пам'ять.

  • Використання диктофону для запису усних інструкцій;
  • завдання ,які потрібно виконати, надавати у вигляді списку.

Виконання розрахунків.

  • Використання калькуляторів із великим дисплеєм;
  • використання лічильника;
  • стаканчики із надписом "заповнити посюди".

Організація.

  • Предмети або ресурси із кольоровими кодами ;
  • забезпечення А-B-C діаграм;
  • забезпечення 1-2-3 діаграмам;
  • розділіть великі завдання на кілька невеликих завдань;
  • уникайте реорганізації робочого простору;
  • використовуйте символи замість слів;
  • використовуйте друковані етикетки, а не рукописні.

Планування часу.

  • Забезпечення словесними підказками (нагадуваннями);
  • забезпечення письмовими або символічними нагадуваннями;
  • використовуйте звуковий сигнал для нагадування;
  • упорядкуйте матеріали у порядку використання;
  • використовуйте список завдань, де вони (завдання) пронумеровані цифрими або символами;
  • уникайте ізольованих робочих станцій;
  • забезпечте місце для роботи тренера;
  • організуйте додаткову професійну підготовку або перепідготовку по мірі необхідності.

Людина має обмежені соціальні здібності.

Потреба в емоційній підтримці.

  • Надання позитивного зворотного зв'язку;
  • використання візуальних діаграм продуктивності;
  • надання матеріальної винагороди;
  • звернення до співробітників як до наставників;
  • використання соціально-побутових програм обслуговування EAP;
  • забезпечення роботи тренера.

Труднощі у взаємодії з колегами.

  • Використання рольових ігор , щоб продемонструвати відповідну поведінку на робочому місці;
  • використання навчальних відеофільмів, що демонструють відповідну поведінку на робочому місці;
  • моделювання відповідних соціальних навичкок;
  • час перебування на роботі;
  • до кого звернутися по допомогу;
  • коли залишити робоче місце.

Ефективна робота з керівниками.

  • Спілкування один-на-один із співробітником;
  • вирішення проблем по мірі їх виникнення;
  • навчання супервізорів правил етикету;
  • добре обізнаний джоб-коучер на робочому місці.

Людина має обмеження загальної моторики.

Доступ до робочої зони.

  • Забезпечення зручного доступу до інших робочих місць для працівника з інвалідністю;
  • переобладнання робочого місця ергономічними стільцями, відповідною клавіатрурою, мишкою, підставкою для ніг;
  • використання за необхідністю доступних робочих станцій як альтернатив для зміни сидячого положення.

Пересування, перенесення, або піднімання матеріалів або людей.

  • Забезпечення підйомними стільцями, підйомами, ліфтами;
  • забезпечення повітряних підйомників, робочої платформи.

Утримання рівноваги.

  • Використання допоміжних засобів, таких як ціпок, ходаки із сидінням, інвалідних візків;
  • розміщення офісного обладнаняння (принтери, факс), поблизу робочих місць.

Їзда на автомобілі або керування автомобілем.

  • Використання рукояток для керування;
  • використання транспортних подушок;
  • використання антивібраційних сидінь;
  • використання антивібраційних обгорток;
  • використання автоматичних затискачів;
  • використання педальних подовжувачів;
  • використання ременів безпеки;
  • використання обертових сидіть;
  • забезпечення підіймальними пристроями і носіями для допоміжного обладнання.

Підіймання.

  • Забезпечення повітряних підйомників;
  • забезпечення робочої платформи.

Сидіння протягом тривалого часу.

  • Робочі місця із регульованою висотою;
  • прямі та під нахилом табуретки;
  • прямі інвалідні крісла.

Стояння протягом тривалого часу.

  • Використання регульованих робочих місць;
  • модифікації із висотою столу;
  • використання ергономічих крісел;
  • впровадження ергономічних принципів і використання ергономічного обладнання, такого як збільшувач монітору, допоможна клавіатура, підставки для ніг, підтримка передпліччя, аудіокомплект (навушники і мікфрофон), коректор-підчитувач, альтернативна мишка та клавіатура, засіб для перегортання сторінок, підставки для книжок, освітлення робочої зони.

Ходіння протягом тривалого часу.

  • Спілкування за допомогою e-mail, миттєвих повідомлень, двостороннього радіо та робочих телефонів;
  • забезпечення інвалідними кріслами, скутерами, ходаками та тростинами;
  • використання невеличких карет, машин для гольфу та інших невеликих екіпажей, доступних у відповідних умовах.

Доступ до місця роботи.

  • Збільшення доступності будівлі шляхом її модифікації та обладнання досяжними кімнатами відпочинку, стоянкою, підйомами, підйомними стільцями, ліфтами.

Людина має труднощі із забезпеченням високої продуктивності.

Труднощі у концентрації уваги.

  • Виділити окреме місце чи цілий офіс, аби працівника не відволікали;
  • дозволяти працівникові слухати спокійну розслаблюючу музику;
  • створити таке робоче середовище, щоб працівника не відволікали;
  • розділити великі обсяги завдань на менші;
  • переробити зміст роботи так, щоб вона включала лише найсуттєвіші функції.

Людина має труднощі дрібної моторики.

Їзда на автомобілі або керування автомобілем.

  • Використання керма захвату;
  • використання транспортної подушки;
  • використання анти-вібрації місць;
  • використання антивібраційних обгортань;
  • використання автоматичного зчеплення;
  • використання ручного управління;
  • використання подовжувачів педалей;
  • використання ременів безпеки і подовжувачів ременів безпеки;
  • використання поворотних сидінь і подовжувачів;
  • надання носіїв для мобільних апаратів.