16.01.2020 | 11:34

Інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності області, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.

Апробація та відпрацювання нової технології обслуговування роботодавців протягом трьох місяців здійснювалася на базі  Дніпропетровської обласної служби зайнятості. Дніпропетровщину було обрано не випадково, адже в цьому регіоні одночасно представлені великі, середні й малі підприємства, які активно працюють у різних галузях економіки – промисловість, переробна галузь, сфера послуг, фінансовий сектор тощо.

«Ми пересвідчилися, що за час реалізації пілоту відбулося покращення обслуговування роботодавців, зріс рівень укомплектування вакансій, виросла взаємна відповідальність фахівців служби зайнятості та роботодавців у підборі персоналу», – зазначає директор Дніпропетровського обласного центру зайнятості Вікторія Кузнецова.

Так у чому ж полягають основні переваги нового проєкту?

За кожним роботодавцем закріплено окремого консультанта, який володіє детальною інформацією  щодо діяльності підприємства, його поточної та перспективної потреби у кадрах тощо. Такий підхід допомагає сформувати результативні напрями подальшої співпраці між службою зайнятості та роботодавцем. Адже служба володіє найбільшою базою шукачів роботи та безробітних, які розподілені на профільні групи, що сприяє оперативному підбору потрібних  роботодавцю фахівців та скороченню терміну укомплектування вакансій.

Роботодавцям надаються спеціалізовані послуги, які враховують особливості та потреби кожного окремого підприємства.

Державна служба зайнятості дає можливість здійснити підготовку або підвищення кваліфікації кадрів під індивідуальне замовлення роботодавця, зокрема, в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, які орієнтовані на навчання дорослого населення та оснащені сучасним обладнанням.

 «Зміни, що запроваджуються в роботі з роботодавцями є вимогою часу. Новації спрямовані на розширення ефективних комунікацій з роботодавцями, застосування сучасних форм роботи, які сприятимуть вирішенню проблеми нестачі кадрів. Наша мета – побудова якісно нових рівнів взаємодії з роботодавцями через покращення електронних сервісів та модернізацію служби зайнятості на підставі світових практик», – коментує старт проекту директор Державного центру зайнятості Ольга Макогон.