22.09.2020 | 16:34

22 вересня 2020 року відбулася зустріч керівництва Державного центру зайнятості з представниками Данської Ради у справах біженців – Данської Групи з розмінування (DRC-DDG).

DRC-DDG плідно співпрацює з Державною службою зайнятості з 2016 року. Захід було присвячено підведенню попередніх підсумків реалізації «Програми економічного розвитку східної України» та проєкту «Підвищення рівня освіти, зайнятості та соціальної інтеграції молоді в постраждалих від конфлікту районах Грузії та України» DRC-DDG. Ці проєкти реалізуються завдяки підтримці Європейського Союзу, Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) та уряду Великої Британії.

Діна Гуд, радниця з питань зв’язків та розвитку DRC-DDG, розповіла про історії та місію організації. За словами Вахтанга Піранішвілі, менеджера програм економічного розвитку DRC-DDG, розпочинається нова фаза реалізації проєктів. Метою заходу він назвав розробку спільно із службою зайнятості пріоритетів розвитку на наступні роки.

Заступник директора Державного центру зайнятості Роман Криган зазначив, що служба переконалася в результативності проєктів і схвально оцінив можливість подальшої співпраці. 

З детальним звітом про підтримку, надану в Донецькій та Луганській областях в 2017-2020 рр. виступила Ольга Двоєглазова, провідний фахівець з економічного розвитку DRC-DDG. У рамках проєкту було надано підтримку 18 установам державної служби зайнятості у двох областях. Зокрема, проєкт дозволив посилити діяльність двох центрів професійно-технічної освіти (ЦПТО). Так, у Луганському ЦПТО розпочалася підготовка кухарів, а у Донецькому ЦПТО – підготовка озеленювачів. Окрім того, було відновлено приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості (Донецька обл.).

Говорячи про пріоритети, начальник Управління з питань трудової мобільності та міграції ДЦЗ Ілля Довженко підкреслив, покращувати ситуацію на ринку праці та підвищувати шанси на зайнятість у східних областях допомагає навчання підприємництву. Директор Департаменту реалізації політики зайнятості Любов Бершадська у свою чергу наголосила, що серед іншого, ресурсів потребує перехід до дистанційного обслуговування клієнтів служби зайнятості.

Сторони погодилися, що одним із наступних першочергових завдань може бути розроблення семінару для співробітників служби з рекомендаціями щодо проведення онлайн-спілкування з шукачами роботи та безробітними. Окремо було наголошено на необхідності підготовки та проведення тренінгів з запобігання вигоранню на робочому місці для співробітників центрів зайнятості. Такі навчальні курси  допоможуть забезпечити стабільну роботу установ у непростий карантинний час.