03.06.2023 | 18:07

Ситуація на ринку праці висуває вимоги щодо змін і в службі зайнятості. Це не тільки впровадження нових послуг та сервісів, але й нові підходи до управління персоналом. Наразі, це один з основних векторів розвитку діяльності Служби, що також передбачено затвердженим стратегічним планом Державної служби зайнятості на 2022-2024 роки.

З квітня цього року у Службі стартував проєкт з упровадження компетентнісного підходу до управління персоналом. Навчальні програми для персоналу включають тренінги, вебінари спрямовані на розвиток компетенцій, необхідних для забезпечення ефективної діяльності Служби, враховуючи виклики сьогодення. Оцінка персоналу за компетенціями дасть можливість спланувати розвиток працівників Служби та підвищити ефективність надання послуг.
За сприяння ПРООН та за підтримки DVK Group у Службі розроблена модель компетенцій, яка буде покладена в основу усіх процесів управління персоналом, зокрема і навчання та підвищення кваліфікації працівників Служби. Напрацьовуються підходи до процесу оцінки персоналу.

На початку червня відбувся дводенний тренінг "Методи оцінки персоналу Державної служби зайнятості" для керівників підрозділів управління персоналом, серед яких оцінка 360 градусів, Assessment centre. Учасники навчилися проводити інтерв'ю за компетенціями та надавати зворотний зв'язок за результатами оцінки.

Довідково: проєкт реалізовано за підтримки програми ООН з відновлення та розбудови миру, економічного відновлення та відновлення економічної інфраструктури. Методологічну частину розроблено українською консалтинговою компанією DVK Group.

Для перегляду фото натисніть для збільшення.