14.09.2020 | 12:11

Ніщо так не надихає, як слова вдячності від клієнтів-роботодавців,  яким підібрали кваліфікованих спеціалістів фахівці державної служби зайнятості. 

За сприяння рекрутерів Київського міського центру зайнятості  колишні безробітні відтепер працюють операторами гарячої лінії Державного експертного центру Міністерства охорони здоров’я України.

Гаряча лінія МОЗУ через величезну кількість звернень від громадян змушена була терміново шукати додаткових операторів. Аби якнайшвидше знайти дванадцять потрібних call-центру фахівців, спеціалісти служби зайнятості застосували майже всі інструменти рекрутера: опрацьовували резюме безробітних, розміщували інформацію в соціальних мережах  та спеціалізованих месенджерах, підбирали кандидатів з відкритого ринку. Було проведено десятки телефонних розмов та співбесід з претендентами на ці робочі місця, а потім - оцінка кожної людини на придатність до такої роботи та відбір кандидатів. Адже робота оператором гарячої лінії – це не лише висока стресостійкість, витримка та вміння спілкуватися в онлайн-режимі з великою кількістю людей, а й за потреби - дієва психологічна допомога тим, хто її потребує.

Упродовж двох тижнів усі 12 робочих місць були укомплектовані, що дозволило організувати роботу гарячої лінії Державного експертного центру МОЗ України  ефективно та безперебійно.