24.06.2016 | 17:38

Про це заявила директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко під час засідання, що пройшло у рамках робочого візиту моніторингової групи Державної служби зайнятості (Центрального апарату) по впровадженню Антикризового регламенту.

 «Станом на травень місяць, у порівнянні з початком року, завдяки впровадженню Антикризового регламенту у роботі Донецької обласної служби зайнятості, чисельність працевлаштованих осіб ще до надання їм статусу безробітного збільшилась на 64%. А середньоденна чисельність працевлаштованих осіб збільшилась на 32%. Також на 8% зменшилась кількість безробітних – отримувачів допомоги по безробіттю. Майже на 17% зросла кількість вакансій, поданих роботодавцями для укомплектування службою зайнятості та на 14,4% – кількість роботодавців, які надали ці вакансії», – зазначила Валентина Рибалко.

За її словами, в роботу Донецької служби зайнятості впроваджено ряд інновацій. Основний акцент зроблений на розвиток комунікацій між учасниками ринку праці на основі онлайн-технологій.

Так, на Донеччині служба зайнятості активно використовує дистанційні форми спілкування з роботодавцями – відеорезюме та Онлайн-співбесіда. Дистанційне навчання спеціалістів служби зайнятості проводиться у вигляді вебінарів. Серед клієнтів служби зайнятості постійно проводиться онлайн-опитування щодо якості наданих послуг за принципом роботи кол-центрів за допомогою Google-форми (розроблена та використовується відповідна анкета).

Також Донецька служба зайнятості створила 4 пілотних тренувальних майданчика – сервіс-центри онлайн-працевлаштуванняБахмуті, Слов’янську, Краматорську та Дружківці). До відома, онлайн-центр – це відкритий майданчик з можливістю інформувати та відпрацьовувати онлайн-методи пошуку роботи та навички самопрезентації (відео) відвідувачами центру зайнятості за принципом «тут і зараз».

Для журналістів фахівці служби зайнятості організовують прес-тури, під час яких знайомлять із успішними підприємцями – колишніми безробітними, які розпочали власну справу за сприяння служби зайнятості. Часто ці підприємці співпрацюють зі службою зайнятості як роботодавці, приймаючи на роботу безробітних громадян.

«Служба зайнятості готова та здатна запроваджувати ефективні технології та формувати імідж державної установи – відкритої комунікаційної, конкурентоспроможної організації з рекрутингу, і, як результат, посилити довіру роботодавців до служби», – наголосила Валентина Рибалко.