10.02.2020 | 12:37

Сьогодні понеділок, старт нового робочого тижня. А отже, старт нових ідей і, можливо, пошуку спеціалістів для їх реалізації.

Як створити команду мрії? Як зібрати в одному місці професіоналів?

Навіть якщо ви геніальний бізнесмен і маєте неперевершені організаторські здібності, без команди вам все ж таки не обійтися. І круто, якщо це буде саме команда, – однодумці, які поділяють ваші цінності і вболівають за долю компанії.

Поради від #Команди_ДСЗ:

  1. Будьте не просто керівником, а лідером. Банально, але факт!
  2. Шукайте найкращих у своїй сфері спеціалістів. Так, доведеться платити конкуренту заробітну плату, зате ефективність роботи топів та рівень продукування ідей того варті, безумовно.
  3. Аби знайти саме «свою» людину, зустрічайтесь з кандидатами особисто. Розкажіть про плани, перспективи, корпоративні цінності. Думаємо, саме така розмова дасть можливість зрозуміти, – спрацюєтесь чи ні? Ну, а далі – випробувальний термін, на випадок, якщо сумніви таки залишилися.
  4. Ви вже знайшли класного менеджера, бухгалтера, HR-а? Тепер важливо зберегти цю команду і працювати на ефективність і розвиток компанії.  Робоча атмосфера має бути налашована …. Як? З одного боку, колектив має працювати чітко й злагоджено, як годинник, бо ж виконання завдань і дедлайнів ніхто не скасовував. З іншого боку, робоче місце крутого спеціаліста – це простір для творчості й зростання. Як поєднати ці дві площини – завдання не з простих. І це вже окрема тема)
  5. М – мотивація. І мова зараз не про фінансову винагороду, хоча і про неї теж. Не забувайте дякувати вашим спеціалістам за хорошу роботу, наголошувати на цінності кожного працівника. І робити це варто як віч-на-віч, так і привселюдно.
  6. Якщо компанія складається із кількох підрозділів, це не можуть бути окремі князівства в міжусобних війнах. Навпаки, злагоджена робота окремих ланок, які працюють на спільний результат, прямо пропорційна успішності всієї компанії.
  7. Попіклуйтесь про внутрішню комунікацію. Чи це на часі і потрібно? Дайте відповідь на кілька простих питань: ваші співробітники знають про стратегію компанії і плани на наступні кілька років? Спеціаліст ІТ знає, чим займається відділ маркетингу і навпаки?  Якщо ні, внутрішня комунікація в компанії ще не працює.
  8. І насамкінець. Згадалася історія про шефа, який приїжджав в офіс раз на тиждень, аби перевірити, як справи в цілому і нагримати на підлеглих через повільне збільшення рівня продажів. Так команду мрії не створиш. Лідер, він же шеф, має стати частиною команди, її ідейним центром і мотиватором.

Якщо ви шукаєте у свою команду працівників, зверніться по допомогу до будь-якого центру зайнятості. Наша #НайбільшаБазаМожливостей для ваших послуг.