13.11.2019 | 13:22

12 листопада на території Національного комплексу “Експоцентр України” відбувся масштабний профорієнтаційний форум «PROFI360» для учнів  шкіл та шкіл-інтернатів Києва. Організатором заходу виступила столична служба зайнятості. На форум завітали заступник директора Державного центру зайнятості Юлія Жовтяк та директор Київського міського центру Віктор Білич. На заході були представлені найпрестижніші навчальні заклади столиці, зокрема, Київський політехнічний інститут ім. І.Сікорського, Національний авіаційний університет, Київський професійний будівельний ліцей та інші.

Форум проходив у павільйоні 10 “Teleport 360”.

«Одним із найбільш важливих напрямків нашої роботи є профорієнтація, яка дозволяє кожній дитині розкрити її потенціал і реалізувати його повною мірою», – заявила під час урочистого відкриття форуму Ю. Жовтяк. Особлива роль у цьому питанні відводиться роботі з батьками. Сьогодні існує значний попит роботодавців на робітничі спеціальності. Той, хто обирає роботу з інструментом, може бути впевненим у власному професійному майбутньому, переконує пані Юлія.

Захід проходив під гаслом «Розкрутись на 360», тобто розкрути свої можливості на 360 градусів. Школярі мали шанс пройти експрес-тестування для визначення схильності до тієї чи іншої сфери діяльності  та в інший спосіб виявити всі свої здібності. Мультимедійна частина складалася з демонстрації відео від навчальних закладів, а також звернень від успішних професіоналів. Учасникам пропонувалось ознайомитися з професіями кухаря, перукаря, рятувальника тощо. Щоб краще зрозуміти специфіку їх праці, можна було, для прикладу,  скуштувати власноруч приготовані солодощі або зробити зачіску. 

«Бажаю вам бути дуже допитливими», – закликав директор Київського міського центру зайнятості В.Білич. За його словами, 77 тис. осіб було охоплено профорієнтаційними заходами з початку року лише в столиці. Павільйон Teleport 360 постійно наповнювався новими відвідувачами, яким молоді професіонали демонстрували професійні здібності. Кульмінацією заходу стало «Азот-шоу», після якого окутані димом відвідувачі могли зробити яскраві селфі. Шукайте себе на фото!