Розлади, які впливають на здатність розуміти усну та письмову мову, користуватися нею, виконувати обрахунки, координувати рухи або привертати увагу.
Людина має проблеми з писанням.
Перенесення з одного носія на інший.
-
Використання голосового програмного забезпечення; текстовий редактор
Писання, звітування і оформлення документів.
-
Когнітивний процес написання:
Люди з труднощами в навчанні можуть відчувати труднощі під час організації письмового проекту, а саме у визначенні теми та ідеї, структуруванні пропозицій або у виявленні та / або виправленні граматичних помилок.
ВикористовуйтеTexthelp Read & Write Gold, програми надання допомоги в написанні, читанні та у граматиці.
Надання електронних / вербальних орфографічних словників
Дозволяти людині створювати словесні відповіді, рецензії, замість письмових.
Дозволяти використання довідників, таких як тезаурус і словник
-
Фізичний процес написання:
Люди з труднощами в навчанні можуть мати фізичні труднощі під час письма, наприклад важко заповнити бланки, здійснити нумерацію, розташувати дані в стопці або лінії. Почерк може бути нерозбірливими.
Забезпечити допоміжне знаряддя для письма
Забезпечити документами із чітким розграфленими лініями. Дозволити письмову відповідь (або електронний формат) , замість рукопису; дозволити використання персональних комп'ютерів, у тому числі Альфа Smart, Palm, Blackberry або інших планшетних ПК.
Використовувати програмне забезпечення, яке розпізнає голос користувача та відповідно здійснює зміни в тексті на екрані комп'ютера
Правопис.
-
Текстовий редактор
-
Перевірка орфографії ПЗ / електронна перевірка орфографії
-
Програмне забезпечення із підсвічуванням +D149, дозволити співробітнику, чи керівнику попередній перегляд робочих матеріалів.
Виконання математичних розрахунків.
-
Дозволити використання дробових, десятковій, статистичних чи наукових калькуляторів.
-
Забезпечити калькулятор із голосовим супроводом
-
Користуватися калькуляторами або рахункових машинами із великими екранами
Людина має проблеми з читанням.
Читання тексту з екрану комп'ютера.
-
Використовуйте голосове програмне забезпечення, програмне забезпечення для читання з екрану, в якому буде висвітлюватися і озвучуватися інформація з екрану комп'ютера; змінюйте колірну схему на екрані комп'ютера з урахуванням візуальних переваг людини;
-
Задайте шрифт на екрані комп'ютера такий, щоб задовольнити візуальні потреби людини
Читання тексту з друкованого екземпляра.
-
Перетворення тексту в аудіо формат.
-
Використання більшого шрифту
-
Використання подвійного абзацу на друкованих матеріалах
-
Використовуйте кольорові наліпки , щоб зробити текст більш зручним для читання
-
Прочитайте документ вголос
-
Сканування документів у комп'ютер і використання оптичного розпізнавання символів (OCR)
-
Використовуйте читальне перо, портативний прилад, який сканує слова і забезпечує зворотний слуховий зв'язок
Людина має труднощі з плануванням часу та організацією.
Зосередження на деталях роботи.
-
Використання звукових панелей для поглинання шуму
-
Використання екологічних звукових машин
-
Переїзд в особистий кабінет або в області з менш відволікаючими зовнішніми подразниками
-
Використання таймерів з підказками
-
Дозволяти співробітнику використовувати гарнітуру для прослуховування музики
Формування висновків і вивчення нових завдань.
-
Надання навчальних матеріалів на аудіо касеті чи в друкованому вигляді
-
Надання існтрукцій у вигляді карток із чітко прописаними кроками.
-
Забезпечення перепідготовки в міру необхідності Огляд інформації з працівником
-
Великі обсяги інформації - розбивати на окремі блоки.
-
Переформулювання інформації для легшого розуміння.
Запам'ятовування завдань/послідовності.
-
Спілкування в усній та письмовій формі
-
Забезпечення тренінгів в письмовій формі
-
Використання памяток-наліпок;
-
Дозвілити співробітнику магнітофоний запис вказівок та завдань; використання контрольних списків
-
Надання підказок
Людина має труднощі при спілкуванні з іншими.
Спілкування з колегами чи керівниками.
-
Надання щоденного супроводу та зворотнього зв'язку
-
Застосування позитивного стимулювання
-
Чітке розяснення щодо бажаних результатів
-
Завдання надається в усній або письмовій формі, залежно від того, що є найбільш зручним для співробітника
-
Створення довгострокових і короткострокових цілей для співробітників
-
Проводити тренінгу сензитивності для підвищення обізнаності колег про інвалідність.
-
Якщо можливо, дозволити співробітнику працювати надому
-
Дозволити працівникові перехід до іншої робочої групи, відділу.
Проявлення відповідних соціальних навичок.
-
Здійснювати огляд робочої політики разом зі співробітником
-
При поясненні неналежної поведінки наводити конкретні приклади
-
Наводити конкретні приклади при поясненні особливостей застосування дисциплінарних стягнень
-
Визнання та заохочення належної поведінки