10.07.2018 | 18:31

Захід був організований Київським міським центром зайнятості за підтримки роботодавців, столичних навчальних закладів, соціальних партнерів та громадських організацій.

«Проблеми сучасної молоді на ринку праці мають як об’єктивний, так і суб’єктивний характер. Однак, визначальною є позиція самої молодої людини, її готовність до вибору професії, реалістичність намірів, цілеспрямованість та бажання розвиватися. Саме тому профорієнтаційний фестиваль «ПРОФFEST–2018» став знаковою подією для молоді міста», – зазначив директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.

У рамках фестивалю було проведено 200 профорієнтаційних заходів, кожен з яких став особливим. Учні та студенти  мали можливість «зануритися в професію» під час віртуальної екскурсії на «Київводоканал», пізнати інноваційні технології, які використовує в своїй роботі корпорація «Рошен», взяти участь у майстер-класах, продемонструвати набуті знання в профорієнтаційних брейн-рингах тощо.

За словами В. Білича, Київський міський центр зайнятості розпочав профорієнтаційну роботу з молоддю принципово нового формату. Ця робота орієнтована на мінімізацію проблем, які виникають у молодих людей під час вибору професії.

Довідково: протягом І півріччя 2018 року за сприяння столичної служби зайнятості профорієнтаційні послуги отримала майже 41 тисяча молодих киян (проти 21 тисячі за цей же період минулого року).