18.06.2018 | 15:40

Від початку роботи «гарячої лінії» державної служби зайнятості пройшло 6 місяців і вже 10 000 людей скористались допомогою кваліфікованих спеціалістів.

«Служба зайнятості постійно вдосконалює свої сервіси та робить їх більш доступними та зручними для людей. На початку року ми запустили у роботу новий сайт, де кожен бажаючий може не тільки легко знайти роботу, а й отримати велику кількість послуг онлайн. А сьогодні на нашу «гарячу лінію» вже зателефонував 10 000 клієнт. У наших планах не зупинятись і продовжувати вдосконалювати наші сервіси», ‒ прокоментував в.о. Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко.

За словами Начальника Управління міжнародного співробітництва, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Святослава Лешика, який відвідав Київський обласний центр зайнятості для ознайомлення з роботою сервісу, найбільша кількість дзвінків надходить з міст мільйонників. Насамперед цікавляться питаннями реєстрації у службі зайнятості та умовами перебування на обліку, а також щодо пошуку підходящої роботи. При цьому, телефонують усі вікові групи.

«Попит на нову послугу служби зайнятості серед населення постійно зростає. Кожного дня на «гарячу лінію» надходить більше 100 звернень, на які оперативно реагують наші спеціалісти», ‒ зазначив директор Київського обласного центру зайнятості Денис Дармостук.

Разом із тим, багато клієнтів «гарячої лінії» телефонує з питань, які не належать до компетенції служби зайнятості: запитання щодо пенсійної реформи, порядок призначення субсидій, застосування на практиці трудового законодавства, порядок внесення записів до трудової книжки, в т.ч. у разі проходження військової служби.

Додатково, крім запитань щодо застосування на практиці законодавства про зайнятість населення, клієнтами надаються пропозиції щодо покращення роботи конкретного центру зайнятості, чи служби зайнятості в цілому. Про це оперативно інформують Центральний апарат ДСЗ, для відповідного реагування.

Нагадаємо, «гаряча лінія» за єдиним безкоштовним номером 0 800 50 99 66 працює з грудня 2017 року. З початку року на цей канал зв`язку надійшло вже 10 тисяч звернень.