Новий підхід до обслуговування роботодавців, відпрацьований на чотирьох пілотних центрах зайнятості, базується на задоволенні індивідуальних потреб кожного клієнта: послуги роботодавцям надаються за цільовими групами та за допомогою зручних електронних сервісів.

Окрема  увага приділялася обслуговуванню великих компаній, коли консультанти роботодавців спеціалізувалися на особливостях галузей економіки, у яких функціонують такі великі підприємства.

До того ж застосування в роботі фахівцями служби зайнятості  елементів рекрутингу як сучасних методів пошуку відбору та оцінки персоналу,  умінь вести переговори, креативності та гнучкості у вирішенні поставлених завдань довели здатність оперативно забезпечувати  задоволення потреб  роботодавців у кваліфікованих кадрах.

За три місяці впровадження пілотного проєкту відбулися позитивні зрушення, що підтверджують реальні зміни до підходів в обслуговуванні роботодавців.

Завдяки такій системній роботі результати пілотного проєкту доводять:

  • збільшилася кількість роботодавців, які звертаються до служби зайнятості з питань  підбору персоналу (з початку реалізації проєкту до центрів зайнятості/філій обласного центру зайнятості по допомогу в укомплектуванні вакансій звернулося 1,7 тисяч  роботодавців);
  • налагоджено роботу з новими роботодавцями та тими, які з певних причин деякий час не співпрацювали зі службою зайнятості (протягом 3 місяців до співпраці було залучено майже 6,3 тисяч таких роботодавців);
  • створено 792 електронних кабінети роботодавців, через які отримано понад 1 тис. вакансій;
  • проведено майже 2 тис. інформаційно-роз’яснювальних заходів.

 

Державна служба зайнятості вдало крокує до єдиної стратегічної мети – роботодавці свідомо обирають службу зайнятості  як єдину державну структуру, здатну на безоплатній основі швидко та якісно здійснювати добір необхідних працівників.